The Best for you

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
The Best for you

اهلا وسهلا بيكم في المنتدى ويارب يعجبكم ونشوف مشاركات جميلة ومفيدة

3 مشترك

الفرق بين البنات فالجامعه الحكوميه والخاصه

يمنمنو
    يمنمنو
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ذكر عدد المساهمات : 230

الفرق بين البنات فالجامعه الحكوميه والخاصه Empty الفرق بين البنات فالجامعه الحكوميه والخاصه

مُساهمة  يمنمنو الإثنين يوليو 20, 2009 12:09 am

اولا البنات فى الجماعة الخاااصة (( ياعينى عليهم))
    ================================
    طبعا البنت من دول لو بصيت فى وشها تشوف نفسك من النضافة (( بتستحمى كل يوم مش زى البعض الاخر فى المناسبات فقط ))
    طبعا تصحى الصبح تاخد دش دافى وتفتطر فطار خفيف علشان الدايت طبعا (( لا يحتوى على الفووول)) وتنزل تلاقى العربية الاخر موديل مستنية تحت ومتلمعة من امبارح بليل
    هووووب ربع ساعة وتلاقيها فى الجامعة ((دون عناء الاتوبيسات والمترو )) تنزل طبعا من العربية لابسة البنطلون ماركة كذا اللى جايبة امبارح من سيتى ستارز ب1100 جنية والكوتشى النايك اللى جايبة بردو من سيتى ستارز بس ب1500 جنية ومعاها اللاب توب اللى بابى جايبة ب25000 جنية من امريكا وطبعا سارقة 1000 جنية من بابى بردو قبل ما تنزل وحاطاهم فى الشنطة ..
    طبعا هاتلاقى الشلة مستنية فى الكافية (( عالم صايعة بقى هايدخلوا محاضرات لية ))يقعدوا يرغوا فى المواضيع العبيطة بتاعتهم دى .....
    دة بابى امبارح اشترى عربية من اوروبا وهو جااااى 20000 الف يورو ودفع جمراكها بالفيزا كارد طبعا اصحابها مش هاسكتوا واحدة هاترد وتقول دة بابى امبارح بردو ((( اباهتهم مش بيخرجوا غير امبارح او البنات دى ولاد اب واحد ما علينا)))
    خدنى وعملنا شوبينج ب30000 الف جنية واشترالى كل اللى انا عايزاه
    ومبالك بقى لما تشتد المناقشة ممكن بقى كل واحدة تبان على اصلها (( وسيبك من التزييف اللى فوق دة )) وتلاقى كل واحدة فيهم ولا كانها من مركز ولاد ابو اسماعيل ....كفاية كدة (( الظاهر انى طولت عليكم )))
    ==============================
    نشوف بقى بنات الجامعة الحكومية :::
    ============================
    البت نجحت ياولاد وجالها طب عين شمس ... البنت طبعا هاتصحى من النوم تغسل وشها ((( اول يوم بس))) وتضربلها خناقة من ابوها وامها علشان المصروف
    تنزل تضرب المترو لغاية ما توصل (( الحمد لله وصلت بعد ستين معاكسة واربيعن حالة نشل وشروع فى قتل ))
    اول ما توصل هاتلاقى حاجة كدة شبة غطا الحلة وجنبها جرس مزعج (( اية دة الظاهر دى جامعة عين شمس؟))
    تدخل الكلية يا عم تضربلها 2فول و5 طعمية وواحد شاااى وتشوف المحاضرات بتاع اليوم االاسود دة ...
    طبعا يشتمل الحوار بتاعهم على الاتى !!!
    تصدقى انا قعدت اساعد ماما امبارح وغسلت الاطباق كلها وكنست الشقة وطبخت وكل حاجة تمام ((( دة طبعا علشان تضربلها 10 جنية ولاحاجة)) والتانية تقولها دة اختى جالها عريس امبارح وقعدت انضف الشقة واعمل شربات (( او شرابات حسب الطعم )) والتالتة طبعا لازم تعمل فيها ست بيت بردو هاتقولهم دة ماما راحت للدكتور امبارح وانا اللى عملت الغدا لاخواتى (( النتيجة طبعا معروفة الشقة ولعت واخوتها فى المستشفى ))
    hoooba
    hoooba
    مشرفة وكتكوتة المنتدى

انثى عدد المساهمات : 115

الفرق بين البنات فالجامعه الحكوميه والخاصه Empty رد: الفرق بين البنات فالجامعه الحكوميه والخاصه

مُساهمة  hoooba الإثنين يوليو 20, 2009 1:42 am

ممكن اسالك سؤال انت مصري؟ يعني هنا اغلب الاشياء المكتوبة مو عندنا كيف كدا نحن سعوديين ابغاك تجيب الفرق بين البنات السعوديين في الجامعة الحكومية والبنات اللي في الجامعة الاهلية انا عارفة حتقول دي العضوه دمها تقيييييييييييييييييييييييييييييييييل على الصباح ده بس صدقني والله دمي زي العسل على العموم شكرآ على موضوعك
    يمنمنو
    يمنمنو
    عضو نشيط
    عضو نشيط

ذكر عدد المساهمات : 230

الفرق بين البنات فالجامعه الحكوميه والخاصه Empty رد: الفرق بين البنات فالجامعه الحكوميه والخاصه

مُساهمة  يمنمنو الإثنين يوليو 20, 2009 8:46 am

امممممم لاتحسسيني اني فمدرسه زي الطلاب وجالس فالفصل وبعدين انا ماكتبت الموضوع غشيتو من منتدى نسخ ولصق بدون كتابه زي الطلاب الكساله وبعدين انتي مشرفه يعني المفروض مايطلع منك الكلام >>على طول كذا فالوجه انتا مصري ؟ اول شي حبيت اقلك مني مصري وبعدين يريت تشيلي العنصريه من راسك ونا طبعا زي زي اي واحد احترم وجهه نظرك وتحياتي لكي وياريت لو في موضوع ماعجبك تسيبيه في غيرك اعضاء يمكن يعجبهم
    hoooba
    hoooba
    مشرفة وكتكوتة المنتدى

انثى عدد المساهمات : 115

مُساهمة  hoooba الإثنين يوليو 20, 2009 6:06 pm

اول حاجة انا ماعندي عنصرية كلنا واحد وبالعكس انا احب المصريين بس احب ان الموضوع يكون من واقعنا نحنا يعني لو جبت الفرق اللي عندنا حيكون احلى ويوصل اكتر ولا تزعل لو انا انتقدتك مااعتقد فيه احد من الاعضاء حيعجبه الموضوع هههههههههههههههههههههههههههههههه
    لومي
    لومي
    دلوعة المنتدى

انثى عدد المساهمات : 340

مُساهمة  لومي الثلاثاء يوليو 21, 2009 5:11 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اول شي كل واحد يكتب رايو من غير مايدخل الباقين
    يعني اذا ماعجبك الموضوع غيرك
    راح يعجبو
    وبعدين تعالي هنا
    المنتدى مو مكتوب للسعودين فقط
    يعني ننزل مواضيع
    عن مختلف الاجنسيات
    مصري تكروني سوداني
    وانا عن نفسي
    مع وليس ضد
    الموضوع
    ودمتم في حفظ الله
    Anonymous
    ????
    زائر

مُساهمة  ???? الخميس يوليو 23, 2009 7:28 am

لشو عم تتخانقوا والله مو ميحريزيييييي
    كيل مين عم بيقول رائيوا خلينا حبايب احسن
    تحياتي
    Anonymous
    ????
    زائر

مُساهمة  ???? الخميس يوليو 23, 2009 8:30 am

هدوو اعصابكم يا جماعه
    وصلوو على النبي
    ما يحتاج الموضوع ع هادا كلو
    والموضوع حلو
    يعطيك العافيه
    يمنمنو
    تحياتي
    ميما العسل

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 2:05 am